Kızlar ben 32 haftayım geçen gün idrarımı kaçırdı suyum geldi zannedip hastaneye gittim devlet hastanesinde hasta muayene edildim orada rahim ağzı kısalığımın erken doğum riskimin olduğu söylendi kendi özel hastanedeki doktoruma gittim o da aynı şeyi söyledi bir hastane yatış yaptı mı doktorum ise şu an yatış yapmam için erken olduğunu söyledi kafam allak bullak oldu gebelik şekerimde var benim gibi olanlar var mı ilk defa böyle durum yaşıyorum