GulBayram Arkadaşlar burada doğum yapan var mı, memnun kaldınız mı, eş refakatçi olabiliyor mu, odalar tek kişilik oluyor mu? Bilenler yanıtlarsa çok sevinicem🙏🏻
Zehraanuurrr GulBayram ben doğum yaptım memnundum ben. Bır ay oldu doğum yapalı. Eşi kalanları gördüm yanlarında. Benim kaldığım oda iki kişilikti
tugcesakzci GulBayram tek kişilik odada olursanız eğer eşiniz odadan çıkmama şartıyla refakatçi kalabiliyor yanınızda iki kişilik odada kalırsanız eşiniz ziyaret saatleri dışında giremiyor içeri
GulBayram Zehraanuurrr Çok teşekkürler Zehra Hanım cevap verdiğiniz için, şikayet var da bazı şikayetler beni korkuttu, refakatçim eşim olsun istiyorum umarım olabilir🙏🏻
SevgiUlucay Ay surda bende bekleyim inşallah detaylı anlatılır çünkü kısa kısa insanın aklında bir dünya soru kalıyor
Zehraanuurrr GulBayram benim şikayetçi olacağım bi şey yaşamadım. Şikayet edenler ne yaşayıp şikayet ediyor bilmiyorum. Hem sizin için hem bebek için farklı farklı doktorlar geziyor sürekli gün içinde size bakmak için yardımcı olabilmek için. Sürekli kontroller ediliyor. Hemşirelerden bir şey istediğinizde hemen yardımcı oluyorlar
tugcesakzci SevgiUlucay öğlen 1 Akşam 1 saat diye biliyorum ben yani toplam 2 saat onun dışında babayı almıyorlar içeri başka iki kişilik odada kalındığı takdirde, tek kişilik odaları da gebe okuluna giden hastalara öncelikli olarak veriyorlarmış kuzenim doğum yaptı şehir hastanesinde o şekildeydi durum
tugcesakzci Zehraanuurrr geçen sene kuzenim doğum yaptı, ben doğum için özel tercih ettim. Ben nasıl sürekli bebeği göreceksem babasının da en doğal hakkı görmek, hem hamilelik sürecinde hem doğum zamanı. Yüksek ihtimalle eşimi doğuma da alacaklar doğum şeklim belirli olunca o sürekli yanımda olmak istiyor çünkü. Bu yüzden devlet hastaneleri doğumda tercih edeceğim hastaneler değil maalesef.
GulBayram tugcesakzci bende aynı düşünüyorum ancak doğuma değil de odada benimle refakatçi olarak o kalsın istiyorum, ben ne onun annesi ne de kendi annem kalsın istiyorum bu işin ortağı sonuçta eşim evladımın babası da o.. Daha baştan babaları uzak tutup sorumluluklarını yüklemezsek o adamlar malesef ki düzgün bir şekilde hiçbir zaman ilgilenmiyorlar.. Devlet hastanesi tercih ettik tanıdığımız hekim var diye bizde ancak tek kişilik oda kesinlikle çizgim, iki kişilik odalarda eşimin olmayacağını az biraz düşünüyorum o yüzden istemiyorum.. O yüzden etlik şehir hastanesi yeni bir hastane imkanlar daha iyidir diye düşünerek doğum yapanlara sormak istedim🙏🏻
tugcesakzci GulBayram gebe okulundaki derslere eksiksiz katılmanız gerekiyor öncelikli tek kişilik odaya onları alıyorlar. Gebe okulu dışında sevkle gelenler ve bebeği yoğun bakımda olanları alıyorlar bunlardan yer olursa da şansınız yaver giderse alırlar. Zaten iki kişilik denk gelirse baba ziyaret saatinde girebiliyor içeriye sadece başka zamanda almıyorlar
GulBayram tugcesakzci malesef gebe okulu dönemini geçtim, 37. Haftamdayım ve doğum konusunda hastane sıkıntım var, umarım etlik şehir hastanesinde de tek kişilik odaya düşerim🙏🏻