Bende 19 haftalığım karın bölgem zaten biraz yağlıydı yani dümdüz bi karnım yoktu hamile kalmadan önce. Geçenlerde pıt pıt bişey hissettim ama o kadar sonra hissetmedim normal mi bilemiyorum kendimi de çok dinlemiyorum açıkçacı bazıları hareket ettiğini hissediyomuş ama ben anlamıyorum nasıl bi his acaba 🙃🙃