surfermom Kızlar tam 32+0’da çalışır raporu almayı planlıyorum, aynı gün iş yerime vermem gerekir mi? Cuma günü alacağım raporu, iş yerime sonraki hafta pazartesi versem olur mu?
Freyan surfermom fotosunu atin. Zaten sisteme otomatik işleniyor ssk tarafından ve iş yerinin yaptığı bisey yok ama yine de belgenin aslini goturmelisiniz is yerine
Happy12333 Ben 32 de alıp 2 gün sonra vermiştim iş yerine fotografını atmıstım gidemedim aynu gün çünkü