Arkadaşlar 12 haftalik gebeyim bugün ikili test için gittim ama detaylı ultrason doluydu yapamadım doktorumda ense kalinligini olcturmen lazım ki 2li testini yapayim dedi nerde yaptırmam lazım dogum hastanesi hariç normal gittigimiz hastanenin radyolojisinde çekiyorlar mi yada sadece ense kalinligi çekmem için özel ne kadar istiyor biliyormusunuz