Aselkus ay sanmam ya öyle bir şeyin olacağını yani bende başka doktora tekrar görünün ve şekeriniz hala yüksekse endokrine görünün çünkü emin olun insülin kullanmanız çok daha iyi olur ben 7. Haftadan beri insülin kullanıyorum hiç bir zararı yok şuan da da 20+3 olduk yani