gamzecgr Dilara3521 Allah düşürmesin oraya aciline gittim bı kaç defa ebeler bı ters doktorlar bı ters sadece celil hoca vardı soyadını hatırlamıyorum o çok ilgili tatlıydı polikliniktekiler nasıl bilmiyorum da
__mom Dilara3521 evet gidiyorum doktorum şinasi kılıç gebeligimin ilk gününden beri gidiyorum cok memnunum dotorumdan🥰
Meeryem Dilara3521 buca kadin doguma bende gittim ama begenmedim suan urlaya gidiyorm uzak evet ama doktoeumdan da hastanedende memnunm