Arkadaşlar merhabalar!
18 haftalık hamileyim ve bu ikinci hamileliğim. İlk hamileliğimde böyle bir şey yaşamadığım için neden oluyor bilemedim sizlerden fikir almak istedim. Göğüslerim hızla büyüyor ve uçları inanılmaz derecede hassas ve acıyor üzerine bir de kaşınıyor. Daha önce bunu yaşayan var mı?