tgbadlgzr ben sezaryan olacağım normal olsun isterdim ama biraz sıkıntılı yerde iki fıtığım var ayrıca genel cerrah normal doğumla hemoroidlerimin ilerleyebileceğini doğum sonrası operasyon gerekebileceğini söyledi
Bir de normal doğumda vajinal bozulma olması riski var herkeste olmuyor ama bazılarında oluyormuş olursa bir de onun için operasyon geçirmem gerekecekti sonrasında
Doktorum da sezaryan önerdi
Yani sezaryan olmayıp normal diye diretirsem sonrasında birden fazla ameliyat olmam gerekebilir en iyisi tek ameliyat olup risk almayayım dedik doktorumla 😆