İlk doğumumu epiduralli normal yaptım. Doğumda çok rahatlatıyor, sancıları pat diye kesmişti sadece kasılma hissetmiştim ama sonrasında 1 yıl bel ağrısı çektim. Yere eğilemedim , bebek arabasını iterken bile ağrıdı. Şimdi 37 haftalık hamileyim yine normal olacak bi sıkıntı çıkmazsa ama ben dayanabilirsem bu sefer epidural almak istemiyorum. Gerçi dayanamam yine epidural takın diye yalvarırım o sancıyla kesin😊 Hayırlısı artık😅