Gulsen1989 Gizemkeskn 6 haftalıkken yavaş yavaş başlar benim 10. Hafta da başlamıştı 21+ 3 anca hafifledi
Izlem Gizemkeskn mrhb cnm bende 11haftalik hamileyim hic mide bulantim tiksinme aserme hic bisey olmadi gayet normal bi durum gecen senede bi hamilelik gecirmistim malesef 4 aylikken kaybetmistim ondada hic biri olmamisti
mrsdoruk Gizemkeskn ne alaka boş gebelik ile ? Suan sadece kesenin var olması cok normal 8. Haftaya kadar da kalp atısını duyarsın ultrason ile duyamadıysan vajinal kontrolden duyarsın ayrıca 15 haftalık hamileyim ne bulantım ne kusmam oldu.
Yaser27 Gizemkeskn Bende şuan 13 haftalik hamileyim ama hiç kusma bulantı olmadı sadece hafif bi şekilde bulantı oldu öyle.
mery__ inanamıyorum bu posttaki hiç kimsenin midesi bulanmamış ve hepsinin erkek bende 9.haftadayim hiç bulantım olmadı benimki de mi erkek o zaman diye düşünmedim değil açıkçası 🤗
Chanelmom mery__ 👧🏻 kızımız olucak Allah nasip etsin. Hepimizin kucağına almayı nasip etsin. Tamamına erdirsin. Sizin içinde gözünüz aydın diyelim🤗💕
tomurcukannesi Gizemkeskn benmde yoktu canm 7. Haftamda çok az 3 gün hafif bulantm oldu sonra bidaha hiç olmadı
Sumeyyecooban Gizemkeskn 26+6 haftalık hamileyim hiç bulantım olmadı ilkinde olmuştu ama her hamilelik farklı olabiliyor canım birde 7. Haftadan sonra başlamıştı ilk hamileligim de de bulantı