Gizemkeskn Okuduklarınıza inanmayın ben ilk hamileliğimde bulantıdan duramıyordum çubuk krakerden başka bir şey yiyemiyordum ama düşükle sonlandı gebeliğim. Şimdi 37 haftayı doldurdum ve en başından beri tek bir bulantım oldu, o da bozuk köy yolunda güneşe karşı yolculuktan kaynaklı 🤦🏻♀️ Onun dışında hiçbir belirti yaşamadım hamilelikle ilgili. Ki koca bir göbeğim olana kadar hamile olduğuma da inanamadım bir türlü 😄