Aysekilic63 29+4 vajinalden su geliyo ve gece karnim kasiklarim cok agriyo sizce kotu bi durummu ve cok fazla kasinti oluyo doktora gorunmelimiyim
Hulyalp Aysekilic63 kasinti vajinalsa mantar gibi birsey olabilir canim. Akintinda bu yuzden olabilir biran once doktora gorun tedaviye baslasin.
Yildizim Aysekilic63 Vakit kaybetmeden doktora gitmelisin. Su sızıntısı olabilir her ihtimali değerlendirmek lazım
Mustafa123 [bilinmeyen] erken Doğum olabilir korkutmak istemem suyun gelmesi normaldeki bebek için iyideymiş biran önce doktora görün
Aysekilic63 Hepinize cok tesekur ederim kaynanama soyledim dedi normaldir her kadindan gelir ondan cokta takmadim ama yarn mutlaka gidecem insallah bir sorun olmaz
Aysekilic63 Balkiz valla bende ona sorim gidim dedm ondan dolayi bilmiyorum cunku ama iuikide yazmisim buraya ilk isim gitmek olacak cok sagolun