tgbas valla aynıyım dahada beterim hatta 37 ye girdik bugün bacak arama yastıkla yatıyorum hep sağa yatsam kalcamin ağrısına uyanıyorum sanki bıçak saplanmis sola yatsam aynı sırt üstü nefes alamıyorum baskıdan dolayı oluyomus Allah’ım hayırlısıyla doğum yapmak istiyorum artık cidden vücudumun bütün organları error veriyo