Bende hep özele gitmistim 2 hamileliğimde. Ve bu 3. Kendi doktorumun muayene ücreti bile 895 lira o yüzden en başından beri devlete gittim hep. Çok da memnun kaldım doktorumu da çok seviyorum . Ozelle bir farkı yok.. Arkadaşım 1 ay önce aynı hastanede doğum yaptı. Oda benim gibiydi. Ve bir daha özele ayağımı atmam dedi. Yani herşey çok güzel geçmiş. Hastanesinden hemsiresine doğumuna kadar ☺️☺️