hsrtt_ zeytin_ 30+2 deyim aşırı hareketli artık büyüdüğü için de öyle sanırım.Sağa dönüyorum oraya vuruyor sola dönüyorum oraya vuruyor öyle anlaşıyoruz kendisiyle 💕
Hsrt80 zeytin_ benim ikiz bebeklerin tekpeler sağlı sollu yiyorum karnım sürekli bir sallantı içindeyiz rabbim şükürler olsun ama artık beni sarsıyor miydemi çok mulandiriyor sürekli hareket miydeme.baski
ggamzee00 Ben tam 30.cu haftadayim.Kizimin hareketlerini çok önceden hissetmiştim.Şu aralar büyüdükçe tekmeleri daha belli ve çok hareketli😇