S_B6606 Yesimm0011 benimde 28 +4 erkek bebisim 1250 gr doktor bisey demedi az mi cok mu bilemedim 🙅♀️
Sumeyye237 Maşallah bebisinize😌 benim minik kızımda 39+2 haftalık 3100 doktorumuz biraz küçük bebek olacak dedi ama çok şükür sağlıklı 🌸
Nuraysen tgbas benim oğlumda o kiloda minyon olacağı için ilk başta çok üzülmüştüm ama sonra üzülme dediler🥹
Mdnozl tgbas bende 34 haftalığım dün doktora gittiğimde bebeğim 2500 kiloymuş bebek biraz kilolu şeker yüklemesi testi yapalım dedi yani kafamı çok karıştırdı bu durum suyu VS her şey normal çıktı
MerveUmutAsel S_B6606 olması gerektiği gibi 28+2 de bakıldı suan 28+6 olduk kız bebeğim 1.220 gram dı ve doktorumuz gayet güzel dedi 😌
Canookii S_B6606 bence gayet iyi maşallah Bizde 28+2 olduk haftaya pazartesi kontrol var bakalım kaç kiloyuz
busesen Tuko benim de 32 haftalık 1840 Gr haftasıyla uyumlu dedi doktorum ama bir başlık gördüm yine bebek kilolarıyla alakalı herkes 32 haftalıkta 2100 2250 2500 falan yazmış şüpheye düştüm resmen acaba benimki mi zayıf kaldı diye. Sizin yazdığınızı görünce içim rahatladı 🙃
Hatice4463 Yarın 38 haftalık olucaz inşallah doktor ac si düşük dedi 2700 kilosu inşallah bi sorun olmaz 🙏
Yaskos99 Hatice4463 Bende bugün gittim geçen hafta kilosu iyi denedi Bu hafta geçen haftadan az çıktı sizce normal mi karın çevresı küçük dedi ve korkuttu beni 36 haftalığız kilomuz 2450kg normal mi acaba Yanlış ölçmüş olabilir mi ?
Gunes_mom Tam 30+1 dün kontrolüm vardı 1400 kilosu dedi doktorum gayet uyumlu ve iyi haftasına göre dedi sağlıkla gelsinler ❤️🌸
Hdeniz61 essbl doktorunuz haftasına göre uyumlu mu dedi? Bende 26 +5 de gittim 1025 gramdı. Doktor 10 gün önden gidiyor dedi 😊 bana normal geldi
Nurrsmy busesen benim de sizinki gibiydi doktorum bana haftasıyla kilosunun uyumlu olduğunu söylemişti
Hukersanne busesen bende dün kontrole gittim 32 haftalık kızım 1800gram gayet iyi dedi haftasına göre
Elifdeva busesen merhaba benimde bugun randevum vardi 32+1 1946gr gayet normalmis kilosu.bende sizin gibi yazilanlara bakarak 2 kilodan fazladir heralde diye dusunmustum ama haftasiyla uyumlu dedi doktorum
Hasret_0 Yesimm0011 bende 38 haftalikta gitmiştim 3500 gramdi bakalım yarın doktor kontrolum var 39+4 olduk
essbl Hdeniz61 Evet haftasıyla uyumlu dedi😇 22 haftalıkken gittiğimde gelişimi 2 hafta önden gidiyor demişti geçen hafta haftasıyla uyumlu halde olduğunu söyledi
Arzu343434 Hdeniz61 26+1 de 930 gram 32 cm dedi normal uyumlu demişti . Sizinki önden gidiyor olabilir sanki
filialunae Yaskos99 Benim 34+1de 2510-2630du ikizler. Başka bir sorun yoksa plasenta iyi besliyorsa vs 2 hafta önde ileride olması normal sanırım. Protein, kalsiyum, muz ve çiğ kuruyemişe ağırlık verin. Benimkilerin kilosuna 1 hafta önde demişti.