Merhabalar bugün haftalık olmam gereken pruloton iğnem var ve tetonoz aşımında zamanı geldi 21. Haftadayım ama tetonoz aşısı olmak hiç içimden gelmiyor bünye olarak hassas biriyim birde lekenme yaşadığım için progestan fitil de kullanıyorum iki iğnenin ağır geleceğini düşünüyorum açıkcası varmı bir fikri olan ??