Premsesko ben hamileliğimn basından doğuma kadar 13 14 gtti 14/9 olduğunda hemn sarmısak ılık bi duş bişeyim kalmıyodu bende stresten oluyodu bide panik atak vardı gebelik zehirlenmesi idrarda protein kacagı testleri ypıldı bişi çıkmadı siz gene Dr sorun tabi herkes de aynı şey olck diye bişi yok