Bugün 4 günümüz zaman ne kadar hızlı geciyor 🥹
Cuma günü saat 9:21 de kızımı kucağıma aldım çok şükür 🙂
Buraya okadar çok korktuğumu yazmıştım ki çok şükür hersey bitiyor geçiyormuş zamanla
Sabah gittik hastaneye tabi nasıl korkuyorum ellerim ayaklarım titriyor damar yolu açıldı odama çıktım beklemeye başladım sonra nts ye bağladım ama beni bir telaşa soktular nabız alamiyoruz bebeğin nabzını alamiyoruz diye hemen doktorumu aradılar doktorum nts yi gormek istedi tam o sırada nabız alındı megerse bizim minik gece 12 den beri aç oldugumdan zorla nabız ölçüldü
Sonra doktorum beni aradı ve sakinlestirdi geliyorum canım hiç bı sorunumuz yok diye ben odama çıktım giyindim hazırlandım bekliyorum ama çok korkmuştum
Geldiler beni almaya indik ameliyathaneye vedalaştık eşimle girdik içeriye bı baktim doktorum gelmis hazır hemen yanıma geldi elimi tuttu bana sarıldı beni hep motive etmeye çalıştı Allah razı olsun
Sonra anestezi uzmanı geldi dedi hadi doğrul beline igneyi yapicaz ama bir yandanda benimle sohbette ediyor ama ben genede titriyorum ben dedim genel istiyorum doktorum dedi kızını görelim sonra ben seni uyutturucam bı cesaret tamam dedim dogruldum nefes aldim ignemi yaptılar sonra beni yatırdılar bı sıcaklık hisettim sondami taktılar hadi dediler başlıyoruz sonra ben bı panik hissediyorum diye aaa gercekten sağ ayağımı oynatiyorum doktorum dedi sağ taraf uyuşmamis hemen genele cevirin sonra beni çok az bı süre uyutmuslar
Sonra kapının önüne çıkartmışlar beni uyandirmaya çalışıyorlar uyandım direk kızım nerde dedim dediler babasından odanızda
Sonra çıkarttılar beni kapının önüne bi baktım eşim beni bekliyor gözleri yaşlı diyorum kızımız nerde odada
Odaya çıktık beni aldımi bir titreme ama zangir zangir sonra bir baktım kızımın aglayis sesleri hemen kucagima verdi esim bir öptüm kokladım tamam orada hersey bitti 🥹
Yani kızlar kusura bakmayın biraz uzun oldu ama ne pozitif ne negatif tam ortada bir doğum hikayem oldu ama suan kızıma baktıkça diyorum ki herseye değer
Hepinize güzel kolay doğumlar nasip etsin Allah’ım sağ salim kavuşun
Sormak istedikleriniz varsa her zaman burdayim burayida bırakamıyorum 🙂🙂