Tugba_turk46 yani goguslerim regle yakın siserdi normalde ama yumurtlamadan beri şişti dokunamiyodum halsizlik bide idrara cokiyodum sürekli sıvı almadigim hâlde tabi hep negatif görünce psikolojidir belirtiler diye umutsuzdum açıkçası iki test almıştım üç gün önce yaptım negatifti bunu da bugün yapayım gözümün önünde durmasın zaten tedaviye baslicam dedim ama çift çizgi çıktı inşallah sorunsuz bı sekilde hamileligimi geciririm