xbebegimx Kzlar geceden beri usutmusum gbi gaz varmis gbi alt karinda sanci var dun kontrolde bsey yoktu nst de sanci yoktu, bebek bas gelis acaba bbek mi bski yapiyor gaz sancisi gbi bbek hareket ettikce Allah canimi aliyr sanki 😢
Asknnr xbebegimx canım benimde oyle dün gittim herşey yolunda sıklaşir yatınca geçmezse gel dedi yalancı sancı
Drftm xbebegimx Allah hepimize yardım etsin kızlar valla 35 ten sonrası çok zormuş bende 35/5 teyim ödemden ağrılardan duramıyorum her dakka bi yerime ağrı giriyo Uyku desen yok , hayırla sağlıkla atlatalım bugünleri inşallah bebişlerimizi sağ Salim kucağımıza alalım ❤️
enguzelheyecan28 Bende 37+3 deyim geçmeyen alt karın ağrım var gaz sıkıntım var ve goguslerim ağrıyor. Bebekte hareketli ama çok ağrım oluyor. 4 gün önce doktora gittiğimde bir sıkıntı yoktu ve nst de sancı da çıkmıştı. Böyle ağrılar olunca acaba doğum mu diye şüpheleniyorum
xbebegimx enguzelheyecan28 bnm de ayni sancilar ama nstde cikmadi bebek hareket ettikce icim yirtiliyor gibi oluyor
xbebegimx Drftm amin cnm aynen oyle gunden gunee zorlasiyor hayirla saglikla bbeimizi kucagimiza alalim insallah