Kizlar merhaba.Devlete takipliyim bulunduğum ilçede özel yok..16.haftada cinsiyet soyleri demsti 16 hafta doldu bugun gittim bilmiyorum ayrintilida özelde söylerler dedi.Moralim cok bozuldu açıkçası.esime ozele gidelim dedim üşendi sonra dedi ona da alindim..ne alakaysa canim sıkıldı bya.Devletteki doktoru iyi falan diyodum diger hamilelikte hep ozele gitmstim ama bu doktoru begennce devam etmstim ama umursamaz davraniyor son zamanlarda..Canim cok sıkıldı..