Tmab sıkma canını ben bu dediğini iki kere yaşadım. Anlattığın kimyasal gebelik. Benim doktorum da 11 çıkmıştı, 2gün sonra adet olmazsan gel dedi tekrar bakalım. Adet olursan zaten gerek kalmaz dedi. Adet olup gidince kimyasal gebelik bu tutunamıyor dedi. Sıkıntı yapacak bir durum değil. Vücudun kendini hazırlıyor. Ben 2kere yaşayınca bu durumu sonra hormonlarıma falan baktırmıştım.