OzlemC Yeni doğum yaptım, kızımın vajinasından kan geliyor, ilkten emin olamadım nereden geldiğine, sonra dün altını değişirken baktım vajinasında birikmişti kan. İnternetten araştırdım normal diyor, ama ben çok korkuyorum. Yardımcı olun ne olur 😩
BirazbundanBirazondan1 OzlemC benim kızımında ilk haftalarda 1 kere kakası yla birlikte sümüksü şeklinde kan geldi. Çok az bir şekilde. Çoçuk doktoru benim yediğim bir şeyin bebeğe alerji yapmış olabileceğini söyledi. Belki böyle durumdur. Siz yine de doktorunuza danışın
funnymummy OzlemC benim kızımda da ilk dönemde 2 kere nokta şeklinde gelmişti doktora gittik anne sütü aldığı için kız bebeklerde olabiliyormuş tekrar etmedi ama ihmal etmeyin yine de gidin sizde
deniz2812 Kız bebeklerde görülebiliyor miktarı fazla ise doktora gidin ben 4 5 kez görmüştüm. Beslenmeyle alakalıymış
Drftm OzlemC kız bebeklerin de rahimler var anne doğum yapınca miktarı birden düşen hormonlarla nasıl ki 40 gün kanamamız oluyor bazı kız bebişlerde de olabiliyor annesi merak etme eğer devam ederse o zaman sorun olabilir şuan için problem yok 🌸
Drftm Drftm bebekte anne karnında o hormonların etkisinde ve doğumda hormonlar çekilince bebişlerinde vajinasından kan gelebiliyo