Sevvalkizilkayaa Gebeliğimin 18. Haftasındayım ve çok kötü üşütmüşüm nefes darlığı ve öksürük yaşıyorum sizce bebeğim bu durumdan etkilenirmi? Ve bu nasıl geçer nolur bi bilgi verin
Zzeyynep04 Sevvalkizilkayaa zarar vermez ama öksürüğünğ hafifleticej şeyler iç derim çünkü ilaç vermiyorlar
Yeliz34 Sevvalkizilkayaa sanmıyorum zarar vericeğini ama hapşurursan sakın tutma direk hapşur tutmak sıkıntılı
Yeliz34 Sevvalkizilkayaa ıhlamur kaynat ağrın filan varsa 2 tane parol üst üste içebilirsin bide limon tuz gargara yap ben şuan öyle yapıyorum geçmiş olsun