Merhabalar, 32+1 de çalışabilir raporu aldıysanız. 37. Haftada zaten zorunlu olarak izne çıkmanız gerekiyor. Raporun üzerinde rapor başlangıç tarihi 37. Haftaya göre yazıyor olması gerekli. Ben de 32. Haftada aldım raporumu bir daha 37. Haftada çalışamaz raporu almana gerek yok dedi doktorum. Doğum gerçekleşince de farklı süreç ilerliyor.