Tugceinciuak Merhaba, ben Haziran ayında doğum yaptım doğumdan 1 gün sonra kızımın kalbinde üfürüm duyuldu hemen çocuk kardiyolojiye yönlendirildi ve ordaki kontrolde kalbinde 9 milim delik tespit edildi kulakçıklar arasında delik varmış tıpta ASD secundum diye geçiyor kızımın kalbindeki delik. 2 ayda bir kontrole çağırıyor doktorumuz