Ozge5541 Bebeğin kanala girip girmediği nasıl anlaşılır biz anlayabılırmıyız doktor ultrasonda ne demesi lazım bunun için yaşayanlar yorum yapabilir mi 38 haftadayım
karanmom Ozge5541 baskı hissediyorsun vajinada batma acı hissi kasiklarm çok ağırdır ve vajina kemiklerm gittiğim de pozisyon almış dedi doktor bana
Ozge5541 karanmom başı aşağıda dedi gösterdi ultrasonda bakarken.kanala girmiş mi diye sormak aklıma gelmedi girmiş mi oluyor anlayamadım sizin kaçıncı hafta.kasıklarıma yakın yerde gösterdi başı burda diye
karanmom Ozge5541 kanala girmesi ile başı aşağıda olması farkli bişey mi benim pozisyon aldı dedi okadar kanala girdimi bilmiyorum nasıl bişey diye