Jmerve3465 Merhabalar ben suanda 15 haftalık gebeyim öncelikle bu haftada ultrason çeken anneler var mı siz kaçıncı haftada çektirdiniz ve fiyatlarını yazar mısınız
MommyLeyla Jmerve3465 Ben Yozgat’ta fakülte hastanesinde çektirdim burda sadece o hastanede yapıyorlar. 20+3 haftalıktım. 390₺ gibi bir fiyat ödedik. Bir hafta oldu çektireli. 🌸
hemsireanne16_ @Jmerve3465 21-22. Haftada daha çok büyüdüğü için daha doğru sonuç alınıyormuş. Doktorumun asistanı randevu alırken 21-22. Haftaya ayarlayalım demişti. Bursa Nilüfer’de 1500 tl idi