Minikperi ne bileyim başından gondermek için mi öyle dedi acaba ya da yeni birşey mi çıktı dicem de devlet Hastanesi’nde sigortalı birinden para istenmiyor anlamadım birşey hangi hastane burası çok merak ettim
Ay cevap yazamadım uygulamada sorun vardı sinir oldum 🤦🏻♀️😂