Merhabalar ben 20+4 haftalık gebeyim. Hamileligimin basindan beri arada bir afedersiniz ama ishal oldum. Şu son 15 gündür her sabah karın ağrısıyla uyanıyorum. İshal bir şekilde. Gün içinde tekrarlamıyor. Bunu yaşayan var mı acaba bebeğe bir zararı olur mu ve neden oluyor fikriniz var mı