3bebekannesiii 11+3 günlük gebeyim zaten düşük riskinden dolayı progestan fitil kullanıyodum sabah uyandığımda heryerım kan olmuştu lavaboya gittim ve parça düştü acile geldik şimdi eşimle agrım çok nolur bana dua edin evde bekleyen 3 yavrum daha var
Sedacaner Allah şifa versin Allah yavrularınıza bağışlasın sizi bebeğinizide sağlıkla alın kucağınıza
3bebekannesiii Sedacaner allah razı olsun acile geldim kalp atısımız duruyor doktor bi ped verdi kanama takıbı yapıcam bir saat sonra getir göster dedı ona göre yatıs verıp vermeyeceğime karar vericem dedi
3bebekannesiii pandasever allah razı olsun acile geldim kalp atısımız duruyor doktor bi ped verdi kanama takıbı yapıcam bir saat sonra getir göster dedı ona göre yatıs verıp vermeyeceğime karar vericem dedi
Sedacaner 3bebekannesiii bende 10.haftamda yoğun bir şekilde kanama yaşamıştım ilk gebeliğimde ,sakin olun bol bol ya Şafi celle celaluhu zikrini çekin 🤲🏻
3bebekannesiii Sedacaner hepimiz saglıcakla kavusalım yavrularımıza inşallah korkuyorum eşim yanımda destek oluyor ama ağrım çok arttı