Aysegulklc Haftaya girdik 26. Haftaya kadar hareketleri gayet güzel normal ve belirgindi bu son 3günde hareketleri yavaşladı hareket ediyor ama o kadar hızlı değil bu durumu yaşayan var mı ?
Papatyaaammm00 Aysegulklc Bu haftalarda kilo aldıkları için hareketleri yavaşlıyorduk birde uyuyorlarmış sanırım. 26.haftamın başında benimde böyleydi. Bi kaç gün şiddetli hissetsem bi kaç gün durgun oluyordu. Birde göğsünüz de Ağrı oluyor mu post açtım da kimse yanıtlamadı😒
Yasmnk Bende 24. Haftadayım bir gün hayretler etmiyorsa bir gün hiç yerinde durmuyor bence normal ilerki dönemlerde zaten vurduğu yeri inletecek 😂
naneliseker_ Papatyaaammm00 benim usutunce oluyor göğüs ağrısı. Veya gaz sancısı esnasında olabiliyor gogse vuruyor
Aysegulklc Papatyaaammm00 evet aşırı ağrı olur sanki kalbim sıkışıyor ayağa kalkıyorum öyle geçiyor hamileliğim başında vardı şimdi de bu haftalarda tekrar başladı