Kızlar 8+4 deyim aşırı bulantı ve kusmam vardı doktor prilam dr diye bi ilaç yazmış içtim bulantım kesildi ama kafamı yastıktan kaldıramıyorum. Sürekli uyuyorum yani tamam gebelikte yorgunluk uyku hali oluyor ama bu onun da üstünde kullanıp bu belirtileri yaşayan var mı acaba napsam bilmiyorum