Günaydın kızlar
36+5 deyim gece ansızın uyandım bir baktım çamaşırım sırılsıklam dedim suyum geldi heralde emin olamadım bi 10 dk bekledim tekrar aynısı olunca acile gittim. Ve bebeğimin suyunun bayağı azaldığını öğrendim. Normalde 17.10.2023 sezeryan için gün almıştık.Acildeki doktor suyumun geldiğinden dolayı enfeksiyon olabileceğini ve bebeğin alınabileceğini söyledi o yüzden çok korkuyorum kendi doktoruma da bugün randevum var. Sanırım beklenilen günden daha erken gelicek gibi. Kızlar lütfen dua edin evladımı sağlıkla sıhhatle kucağıma alıyım…