Papatyaaammm00 Kızlar günaydın. 26.haftanın içerisindeyim dün akşam üzeri sağ göğsümde hafif bi sızlama oldu gece devam etti fakat şu an uyandım sızlama değilde bi ağrı var sağ göğsümün yan tarafında. Şimdiye kadar hiç göğüslerim ağrımamıştı ilk gebeliğim? Normal mi yoksa doktora danışmalı mıyım? Bu arada memelerimde akıntı sızıntı yok. -
G-k Papatyaaammm00 merhaba canim, benimde 21. Haftada böyle olmuştu, iki gün felan devam etti arkasından göğsümden sızıntı oldu, süt herhalde. Doktoruma sordum hormonlardan kaynaklı normal bir durum sadece dokunma sıkma oynama demişti.
Ddem Papatyaaammm00 bende 26. Haftayım sızı yoktu fakat ağrı var büyüdüğü için olabilir doktora gitmedim
mavideniz6 Papatyaaammm00 ben de 24. Haftadayım sızlama yeni geçti diyebilirim sadece sağ göğsüm sızlıyordu ağrıyordu.Şimdi geçti neyseki
Sevdayilan Papatyaaammm00 goguslerine süt girecek ondan yavaştan süt girir ben 21 haftalık gebeyim 2 gündür bendede var cnm bebislerimiz büyüyor süt girer artik
Papatyaaammm00 mavideniz6 Benimde dün başladı bugün devam ediyor normal sanırım☺️ doktora sordum korkulacak bir şey yok dedi 🤷🏼♀️