Merhaba hanimlar 36 haftalik hamileyim 2 hafta once kontrole gittigimde hersey normal bacak boyu 1 hafta geriden geliyor ilerleyen gunlerde bu farki kapatir denildi, dun tekrar kontrole gittigimde aradaki fark kapanmamis aksine 1 hafta kadar olan gerilik 2 3 haftaya cikmis.. yani bana bacak boyu 2 3 hafta kadar geride bu normal olabilir boyu boyle olacaktir belki dedi belkide bir anomali vardir bunu bilemeyiz zaten is isten gecmis doguma az kalmis dediler Rabbim sag saglim evlatlarimizi bize bagislasin ama anne yuregi iste bunu kafaya takmicam desemde taktim biraz bir sorun mu var neden böyle nasil bir anormallik olabilir vs vs gibi.. bu arada daha once 2li tarama testim yuksek riskli ciktigi icin özelde fetal dna testi yaptirdim Allaha cok sukur herhangi bir hastalik genetik bozukluk cikmadi cocukta aytintili ultrasonda da hersey yolunda dendi. Aranizda boyle bir durum yasayan var mi