Meralll002 Kizlar acil yardım . 14 haftalık hamileyim. Kaşıntım çok kötü başladı. Doktoruma yazdım vagi heg yazdı bu gece ilk kullanimim. Sabah çok akıntım olmuştu. Bu normal mi kullanan var mı aranızda lütfen yazin
Papatyaaammm00 Meralll002 Merhabalar. İç çamaşırlarınızı ayrı yüksek derecede yıkayıp kuruduktan sonra ağ kısmını ütülersiniz iyi gecelecektir ve her gün değişmenizi öneririm. Bol su içmeyi de ihmal etmeyin.😌
Sehermehmet_ Aynı sorun bendede vardı bana krem vermişti zalain diye aynı akinti bendede olmuştu sanırım içerideki mikrobu aliyo 🩷