Busra2210 Merhaba sizlere danışacağım konu dişim çürüdü hamilelikte ve ağrıdan kaç gündür kivraniyorum çevrem hamileleri diş doktorlarının kabul etmediğini söyledi bana bir çözüm önerisi sunarsaniz çok mutlu olurum çünkü artık ne yapacağımı bilmiyorum.
Aybarssena Busra2210 bende 9 haftalık hamileyken dişim çok kötüydü alıyorlar merak etme röntgen çekemiyorlar sadece üstten ağrını geçirecek bir tedavi uyguluyorlar
Burcuilker1 Busra2210 bende dün geceden beri çekiyorum ağlamaktan artık sürekli yanağıma buz koyuyorum ve aktardan karanfil yağı aldımm dişiöim üstüne sürüyorum uyuşturuyor 🥺 az da olsa idare etti
pkryz Ben 9. Haftada kanal tedavisi oldum. Hiçbir sorun olmuyor. Sadece ilk trimester olduğu için kadın doğum doktorundan onay kağıdı istiyorlar :) Ben iki seans gittim hatta ☺️