Arkadaşlar 21 haftalık hamile iken apandisit ameliyatı oldum hemen bulamadılar. Patlamisti açık ameliyat yaptılar. 2 hafta olacak yarın ama dikiş yerimde acilmalar oldu :( karnım büyüdükçe açılıyor. Sizin de başınıza böyle bisey geldi mi ? Süreç nasıl ilerliyor? Bebeğim ve ben hayattayız buna şükrediyorum.