Eda_35 Kizlar ben 7+2 haftaliğim we bi kaç gündür kahwerengi akıntım var. Bazen sancilanmam da oluyor. Sizde de oluyor muu???
Madammutlu Doktora gitmelisiniz. Gebeliğiniz cok küçük ve sürekli yaşıyorsanız risk var demektir. Geçmiş olsun.
Burcinn00 Bizde bugün 7 haftalık olduk ama hiç Bi belirti yok gibi kokulardan midem kalkıyor bazen o kadar korkuyorum acaba ters giden bişey mi var diye