Kızlar 2.ci bebegimi kucagıma aldım sorularınızı varsa alabilirim🥰 maşallah diyin kızlar
Oğlum 16 aylık gecen sene suni sancılı epiduralli normal doğum yaptım. 37 de geldi ( kesi yapılmıştı )
Kızım 37+1 de suni destekli epiduralli ( son dk takıldı ilaç etkisini göstermeden doğurdum) kesisiz dikişsiz normal doğum oldu 🥰