Aynı sorunu yaşıyorum 3 gündür dünyam karardı desem yeridir 20lik dişim çıkamadığı için şişlik yaptı yüzümde ve ağrıyor asla dayanılcak gibi değil doktora gittim ama son 3 ayda hiçbirşey yapamıyorlar 😩 aktardan dağ kekiği aldır sonra 1 çay bardağı suyu kaynat altını kapat içine bir yemek kaşığı dağ kekiği at demlensin siyah çay gibi renk veriyor iyice demle soğuyunca gargara yap ben o şekilde rahatladım çok şükür hala yutkunamıyorum ama en azından ağrı baya azaldı 🤲