23kubra23 Sadece gece uyurken oluyor bu uyuyorum uyanıp lavaboya gittiğimde bebek sertleşiyor eğer yukarıdaysa adet ağrısı yapıyor kasıklarımdaysa şiddetli bi ağrı yapıyor bu normal miii 22 +4
23kubra23 gamzecgr ben lavabo ihtiyacı hiç Hissetmiyorum ya Serklaj olduğumdan beri bu ondan mı oluyor ben hastanede yatıyorum bu yüzden çok gelince hafif batmam oluyor oda sırt üstü yatmıyorsam. Fark ediyorum
Aybarssmom_ Gece fark etmeden bende idrarımı tutuyorum sancıyla uyandığım çok oluyor tuvalete çıktıktan 5 10 dakika sonra düzeliyor
Aybarssmom_ 23kubra23 benimki de genelde aşağılarda canım hem kadın doğuma hem de detaylı ultrasona gittiğimde perinatoloji doktoruna sordum normal dediler gün içinde de hareketlerinin çoğunu aşağıda hissediyorum
23kubra23 gamzecgr ay sebep buysa çok mutlu olacağım ne korktum bunun için hastanede yatıyorum tşkrler bi kendimi takip edeceğim
23kubra23 Aybarssmom_ ben ayaklarımı hep uzatıyorum yukarı doğru ama bebek aşağıdaysa ve cişimi tutuysam bayağı ağrıyor