benzul 33.haftadayım kan değerlerim çok düşük diye doktor doğumdan önce yükseltmemiz gerekiyor dedi damardan takviye aldım ama sanki bugün ınferjecti vurulduktan sonra sancılarım oldu biraz ilaç tetiklemiş olabilirmi yada şuan normalmi yaşayan varmı