Aysenurdesign Sezeryan için doktorum 20 Ekim veya 23 ü seç dedi o an 20 yi seçtim erken mi oldu bide 23 ü olursa akrep burcu oluyor 😂
glsmogrtmn Aysenurdesign erken değil ama 39 tamamen dolsa çok daha güzel olur sanki yani beş gün sonra falan
Mylove47 Aysenurdesign normal zamanı fazla erkende değil geçte 36dan sonra olan çocuklar erken sayilmiyor diye biliyorum
dicledila Aysenurdesign hayır tabii ki değil, her bebek farklı gelişiyor sonuçta 37+5’de doğdu yeğenim gelişimini tamamlamıştı. Doktor sorun yok dediyse problem de yoktur🌸🌸😅