Mmeleklr2 Sağ tarafımda agrım oluyor diye hastaneye gittm acil kadın doğuma alttan muayene etti acıklık kontrol etti güzel dedi bu hafta da erken mi sizce bi sorun olur mu
Sonbahargeldi Mmeleklr2 tek taraflı ağrılar da herhangi bir sıkıntı olmadığını söylüyor doktorlar aynısını yaşadım bende alttan muayene nts de yapıldı sıkıntı olması rahim yer değiştirdiği büyüdüğü için ağrı oluyormuş 2 tarafta ağrı hissedilmesi durumunda doktor gelebilirsiniz dedi