Ayssee__ Hasta değilim grip değilim burnum sürekli tıkanık gibi nefes almak zor gibi sabah uyanınca özellikle gripmiş gibi tıkanık uyanıyorum sizde de öyle mi bi kaç haftadır böyle 20+5 teyiz şu an 💁🏼♀️
Elif-al Ayssee__ bilmiyorum belki kişiden kişiye değişen birseydir ama ben genelde erkek bebek annelerinden bu sorunu duydum burunda şişlik de oluyormuş.
Derleryahani Ayssee__ bende oldu. 5 aydır böyleyim ortalama. Bir sürü kbb doktoru gezdim. Gebelikte olabildiğini söyledi hepsi. Kan hacmi arttığı için, burun içi hormonlarla şiştiği için vs olabiliyomuş. En son bıraktım doktor gezmeyi, doğumu bekliyorum😶
Ayssee__ Elif-al yok bebeğimiz kız nasipse 🩷 ama rahatsız edici bi tıkanıklık yaşıyorum mesela şu an yok ama uyuyunca olcak ve sabah öyle kalkıcam 😏
BeyzaNur_34_53 Elif-al Aynı sorunu yaşıyorum. Kızımda hiç böyle bir şey yaşamadım ama bu erkek cinsiyetle alakası var mıdır acaba dediğiniz gibi
Ayssee__ e_blue_sky_a aaa bende gidince bi sorayım olmazsa belki beni de yönlendirir bugün detaylı ultrason için gittim ama sormak hiç aklıma gelmedi ☺️
Ayssee__ Derleryahani benimde sonum öyle olacak sanırım doğuma kadar bekliycez gibi daha ilaç da kullanmak istemiyorum bir sürü takviye kullanıyoruz zaten bilemedim ama rahatsız ediyo uyku kalitesini de düşürüyo 😏
e_blue_sky_a Ayssee__ benim geçmeye başladı burnum. Hiç gitmedim kulak buruna oysa. Burnumun için uyandığımda kabuk tutmuş gibi oluyor oysa grib değilim
Hatice_70 Ayssee__ evet cnm normal ben de aşırı şekilde daralıyorm hatta bende bir süre burun kanamasi da oldu
Ayssee__ Hatice_70 evett burun kanaması da yaşadım 12 yle 18 haftalar arasında bi anda akıp geliyordu şimdi o geçti tıkanıklık başladı 🤦🏼♀️
BeyzaNur_34_53 Ayssee__ Tam da böyle bir post yazmak için girmiştim sizinkini okudum benim hamileliğimin başından beri böyle ve geçmedi Şuan 38 haftama girdim baya zorluyor geniz akıntım da hep oldu hala var
Ayssee__ BeyzaNur_34_53 o zaman geçmeyecek bu durum doğurana kadar 🤭 telefonla görüşüyorum gün içerisinde aaa grip mi oldun salgın var diyorlar hemen değilim burnum tıkalı diyorum griptir diyorlar anlatamıyorum kendimi 😁
arslan_bebek Ayssee__ Grip olunca çok kötü tıkanmışti benim 3,4 hafta oldu hâla tıkalı son aylarda normalmiş şişlikten dolayı 38. Haftamdayim tam bir eziyet 🥴🥴🥴
Ayssee__ arslan_bebek ben daha yolun yarısındayım bide grip olursam yandım havalarda soğuduğu için başlarda bende kendimi grip sanıyordum ama sonra dedim böyle grip olunmaz bu başka bişey 😁