srgl3362 ne yapacaksın şimdi ışıklı mi ışıksız mı boşver sonunda minicik parmaklar değecek yüzüne 🥰 onu düşün. Hem hastalık değil ya çok şükür bir kere gireceksin çıkacaksın. Dua et içinden bol bol ya da şarkı söyle vakit geçir hiiiiiç bir şey hissetmiyorsun ki zaten. O ara bebeginle eve gittiğini düşün aylarca hazırlık yaptın sonunda sağ salim kavuşacaksınız inşallah 🥰🥰🌺